2009

Då var det ett nytt år, igen. Jag vet inte riktigt vad som hände med 2008 men det känns som om tiden bara gick utan att det hände speciellt mkt.
Fast ändå så hände det så mkt, en stor grej var Tågluffen med Angelica. Jag måste säga att den månaden är nog den bästa hittills i mitt liv, iaf en av dom. Det var en månad av stoj, stim, roliga upptåg och att lära känna sig själv.

På tal om det, hur kan man ändras så mkt på ett år och ändå tycka att man är samma person? Varje dag så lär jag mig något nytt om mig själv. Men just nu så känner jag att jag inte har stor koll på något, jag hoppas det blir bättre efter Thailand. Just nu så vill jag bara här ifrån, bort från vardagen, jobbet, allt känns det som. Jag vill bara ett tag få vara mig själv. En tjej på 20 år som inte vet vad hon ska göra med sitt liv. Jag väntar på den dagen som jag kommer att veta det, men jag tror att man aldrig vet helt säkert, för precis som man ändras som person så ändras ens intressen och därigenom även ens drömjobb.

2008 var ett bra år överlag, men som alltid kan det mesta förbättras och det hoppas jag att kommer att lyckas med under 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0