Put your faith in what you most believe in.

Var på stan idag med Carro, mkt trevligt! Skönt att få sitta ner och prata ordentligt! Det är inte ofta man hinner med det på jobbet, där hinner man mest börja ett samtal och sen (om man har tur) avsluta det nån timme senare...

Hittade jättefina smycken idag! Tänkte faktiskt lägga upp bilder på dom men kom sen ihåg att kameran har ju Sara, som kom hem från sin hemliga resa idag.. (nej, jag vet fortfarande inte vart dom var, men jag ska ta reda på det!).
Men det blev iaf ett halsband och två armband. Ni från jobbet lär få se det på söndag, för då är det personalfest!! Längtar faktiskt riktigt mkt! Ska bli skönt att bara få umgås och (som sagt) hinna prata ordentligt och bara vara utan att stå i kassa eller kök samtidigt..

Btw, titeln kommer från det faktum att jag satte på Tarzan för en liten stund sen.. =)
Ska ta tag i min lilla ide om att ha disneyfilmkvällar, och börja från 1 och gå uppåt, men det lär ta ett par kvällar.. =P Ska bara hitta någon som är villig att göra det...

Vill även bara ha en "vanlig" filmkväll, nån som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0