There aren't any real rules... only guidelines.

undrar hur allt skulle funka om det vore sant?

Vissa saker skulle vara sååå mkt bättre men andra sämre (I think).
Sitter och kollar på Thailandsbilder, längtar tillbaka, vill tillbaka, ska tillbaka! Men förmodligen nån annanstans först, allra först ska jag till sälen iaf.. =P

Undrar hur det kommer att gå där uppe? Med allt menar jag, boendet, jobbet, jobbarkompisarna... Listan kan göras väldigt lång, men snart kommer en tjej ner från sälen så då får vi förhoppningsvis en massa svar!

Tills dess så ska jag sysselsätta mig med en massa saker =) Bla så är det personalfest om en vecka och kläder har jag redan fixat men imorrn så ska jag och Carro ta en runda på stan och shoppa efter smycken! =)

Nej, nu ska jag leka med min nya dator, ska installera sims 2 tänkte jag =)

Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0