Trötthet

Gud vad jag är trött!!! Kan det bero på att jag är vaken tills sent på nätterna och sen börjar jobba vid 9 tiden varje morgon? Men jag kan verkligen inte somna tidigt.. Aja, jobbar natt i helgen, så då får jag iaf sova  -.-

Vad har annars hänt idag? - Inte mkt
Vad kommer att hända ikväll? - Inte mk där heller, spela lite sims tror jag, eller sätta på en film..
Vad kommer hända imorgon? - jobbar stängning och har inget inplanerat innan so far..

Gud vad tråkigt det lät när man skrev ut det så, och så lite... vad gör jag med min tid egentligen?
Nu är jag föresten halvägs igenom min härliga tiodagarsarbetsperiod (smaka på det ordet ni!) jobbat 5 dagar, har 5 kvar. Och jag vet att jag har mig själv att skylla, men det är värt det när lönen kommer!! =)


Lite gamla minnen. Det är jag, mamma och Emy på min student! Minns dom dagarna med glädje, det är en sak som är säker!

Nä, ska bota min trötthet nu tänkte jag.. Och, nej jag tänker inte gå och lägga mig nu men jag tänker göra nästbästa saken för att bota trötthet
- Slappa och göra något som inte tar så mkt energi, spela eller se på film =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0