Påskafton!

Ja, Glad Påsk på er!
Jag har nu ätit min andel av påskmat och ägg, en gång med andra ord. För min del räcker det med sån mat två gånger per år, en vid jul och en vid påsk. Ok, kanske en gång vid midsommar oxå..

Mattias var hemma idag, så vi fyra åt mat och imorrn kommer även Sofie och Jocke hem och då blir det familjemiddag. Ikväll blir det tyvärr ingen fest, jag börjar vid ett.. Men nästa helg är jag ledig, ska bara hitta någon att gå ut med... Nån frivillig?

Ni som festar ikväll, ha kul! (För mig oxå tack!)

Hörs imorrn

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Gud vad gott med påskmat! Jag blir utan det i år... :( :(

2009-04-12 @ 09:08:43
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0