Mobilkul

Hittade det här på Angelicas blogg, ganska roligt, testa själva!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Men det är ju ännu bättre :)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vila upp dig!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag har för mig det

Vilket sms blev du mest berörd av?
Ta bort filmerna

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Självklart

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Måndagen den 30 jobbar du till 17 istället för 16

Vad vill du höra mest av allt?
Vi drar inte ut imorgon

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Låter fina fisken!

Din romantiska replik?
Välkommen till Belgien

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Den imellan dörrarna

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag slår snart ihäl min data...


Kommentarer
Postat av: Jessica H

HAHAHHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!! Väldigt bra att du upplyser gud om när han ska jobba ;)

2009-04-11 @ 19:23:38
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0