Attans, det regnar...

Ok, det regnar. Attans... Fast som Sofia skrev som kommentar till det förra inlägget -
SMHI visade faktiskt på regn till 12 och sen uppehåll, och det har ju faktiskt inte regnat efter 12.. (Aja, man kan ju alltid försöka skylla ifrån sig...)

Jobbet igår gick bra, det var ganska lugnt så vi kom hem i tid.. Jobbade med Timgren och Martin, alltid lika intressant men samtidigt roligt... =) Timgren var på sitt absolut bästa humör så jag skrattade väldigt mkt, framförallt när han, efter stängning, vred upp volymen på musiken till partyvolym. Det bästa av allt?
Låten som spelades var "To sexy for my love"!
Men jag tycker om att jobba med folk som får mig att skratta, eller, jag tycker om dom alltid =)

Fick en underbar nyhet alldeles nyss! Läste mina kommentarer och fick ett sms av Madde, hon kommer oxå till Lena idag! =) Jag har inte träffat henne, oj jag tror att det är snart ett år sen...! Ska bli så kul!! =)

Sen blir det då påskkärring, har letat fram en sjal och ska försöka hitta ett rött läppstift alldeles strax. Sen vet jag inte riktigt vad som händer fram tills 22 för då börjar jag jobba..
Om ni går ut ikväll så kanske vi ses, jag finns där jag brukar vara! =)

See ya!

Ps. Jag hävdar fortfarande att spindel-jäveln förtjänade det Ds.

Kommentarer
Postat av: Jessica H

åh, alltid så kul att träffa folk man inte sett på länge! Det var inte igår vi två sågs heller... Synd att vi bor så långt borta från varandra :(

2009-04-09 @ 18:14:24
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Jessica H

Jag kommer absolut ner nått! Vet dock inte om jag åker med familjen eller kommer ner själv, beror på hur jag jobbar o så... Ett tag funderade jag faktiskt på att säsonga i Visby, men tror inte att det blir så

2009-04-09 @ 18:35:59
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kul att träffa dig =)

2009-04-15 @ 15:13:47
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0