1 April

Jaha, har ni blivit lurade idag?
Jag har faktiskt klarat mig, om man inte räknar med högskolestudenterna som kommer varje år och beställer cheese i mängder (helt ärligt, jag fattar inte hur dom "lurar" oss då, jag menar, ok vi får mkt att göra och vi blir lite försenade men vi tjänar ju pengar..)
Antalet i år blev 150 cheeseburgare... Det tog ca 15 min sen var vi färdiga med dom, sen var det iofs lite eftersläntare men men.. Det gjorde ju att vi låg ganska mkt efter men vi var ju järngänget som jobbade så vi la i en högre växel och jobbade på..

Föresten, läste ni aprilskämtet i GA? Det om att dom ska börja ta betalt för toaletterna på båten? Jag menar, come on, det kan ju bara inte stämma?!
Aja, man får ju läsa om det imorgondagens tidning..
 
Vad ska ni göra imorrn? Jag är ledig men har inget bestämt so far, så det blir nog en (till) slappardag hemma, men lite varvar pusslande, städande och spelande.

Föresten, kom precis ihåg ett aprilskämt jag gjorde mot pappa när jag var liten..
Tidigt på morgonen (riktigt jävla tidigt), jag kommer in i mammas och pappas sovrum
- Paaapppa...?
-hmm? (halsover)
- vart är din bil? Den står inte där den brukar...
-Huh?!? (kommer upp ur sängen riktigt fort, halvspringer till köksfönstret och ser då såklart sin bil, tittar på almanackan, ser att det är 1 april och suckar:
- Jag som trodde att du var så liten, snäll och oskyldig och inte höll på med sånt här..

Senare kom det dock fram att det var min kära storebror som hade kommit med "ett förslag"  till mig =) Så man kanske kan komma fram till att jag var liten och oskyldig..
om man inte tänker så mkt på det, eller ...
 Äh, glöm att jag började den här tankegången ok?

Avslutar med en thailandbild

Mina solglasögon som införskaffades där, dom andra tjejerna tyckte om dom för det var aldrig långt till en spegel.. Lite synd att jag ser jätteröd i hyn, men men man kan inte få allt... =)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hos Ryanair är ju det där med att ta betalt för toalettbesöken tyvär inget dåligt aprilskämt... :P

2009-04-02 @ 08:29:40
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0