Ursäkta?

Åkte till Ica Maxi idag för att hämta ut ett paket. En film jag hade köpt på Tradera.

Jag kom till Maxi, gick in och lämnade in den där lilla lappen som man ska skriva under och lämna fram.
Då säger gubben i kassan

Du måste skriva under den här (han kollar lite närmare...)
Jaha, du hade redan gjort det, men du.. Det var inte mycket till namnteckning..

Ursäkta?!?
Där står jag som ett stort fån och får sedan mitt paket i handen med ett glatt Varsågod!

Förvirrat tackade jag och gick och funderade på om han verkligen sa det jag trodde han sa..
Ok, jag har inte världens vackaraste namnteckning, men säger man så?!?

jaja, nu sitter jag hemma och leker med min nya locktång, jag ska bara lyckas ta det bak oxå..

Dagens Hiss: Angelica ska hjälpa mig färga håret imorrn (Hon är min ängel!)
Dagens Diss: Guess twice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0