har ni tänkt på en sak?

Att när man har pratat så där länge om allt och ingenting med en riktigt bra kompis så känns allt bättre? Såna kompisar är så sköna att ha och dom är en välsignelse!
  Jag fikade nämligen med Angelica idag och det var lika mysigt som vanligt, lite synd att hon skulle iväg och jobba så vi kunde inte sitta och prata så länge som vi brukar. Det är skönt att prata av sig ibland..
  Jag har lekt med en tanke ganska länge nu, jag ska nog tatuera mig. Men jag har inte bestämt mig vart.. jag tror att det kommer att bli på skuldran. Men jag tycker verkligen om motivet jag vill ha, jag har tänkt på det här senaste halvåret eller så =). Men det kostar ju, så det kanske blir efter Thailand... Som en liten present till mig själv! =)

Föresten jag har nu skickat iväg dikten till min kusin och hans nyblivna fru.

Bruden var som en dröm
Klänningen var perfekt in i minsta söm
Brudgummen var lika stilig som bruden söt
Av den goda middagen och sällskapet vi alla njöt
Det var värt att sitta alla långa timmar på bussen
För att få se den stora pussen

Vad tycker ni????

Dagens Hiss: Fika med Angelica, alltid lika roligt
Dagens Hiss2: Funderar på att försöka få ihop det gamla tjejgänget, vad tycker ni?
Dagens Diss: Ja, det skulle väl vara vädret....

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, jag tror att Anna har blivit poet på gamla dar, fint! :) Skulle va kul att ses allihop igen, men det kan tyvärr bli svårt för mig :/

2008-09-16 @ 19:31:32
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättefin dikt! =)Tycker att samla gamla gänget lät som en jättekul ide! Kan vi inte fika någondag el nåt Anna? Ska nog in till stan på fredag eftermiddag någongång (om Jonas kommer ner till ön), hur jobbar du och så då?

2008-09-17 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0