hämtat sig efter bussen...

Jaha, då var man hemma igen efter bröllopet i Åre.. Måste säga att det är ganska skönt att slippa bussen...
  Fast det gick relativt bra, det var väl bara i söndags morse som man var vääääldigt seg... Kan det bero på att jag gick och la mig vid fyra tiden och gick upp vid halv sju?
 Jag sov vääääldigt gott i bussen

Vad kan man säga om bröllopet då? Underbart, härligt, mysigt... Janne var stilig som aldrig förr och Sara var underbar i sin klänning.. Maten var god och festen efter var det fart på.. (vid ett tillfälle dansade jag på bardisken, bara så ni vet, den var hög och smal!)
Kan inte komma på nåt negativt just nu, alla bra saker gör att jag har glömt dom..

Nu ska vi nån dag skicka våra bilder till brudparet och med det brevet ska jag skicka med en dikt jag skrev på båten hem.. Jag hoppas dom tycker om den.. Jag brukar inte direkt skriva dikter så det är ganska nervöst..
Kanske skriver den här på bloggen, men det var bli efter jag har skickat den, vill att dom ska läsa den först..

Nej, nu ska jag på bio =)

Dagens Hiss: Träffade Märta på båten! =) Det var faktiskt jättekul att få prata med henne igen
Dagens Diss: Att jag, åter igen, är höst deprimerad.. fast nu börjar det bli bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0