Börjar känna mig ensam...

Kom på en sak idag. (chockerande eller hur? =)
En efter en så blir mina kompisar ihop med nån.. Jag har inte många singelkompisar längre...
Det är verkligen jättekul för dom, dom förtjänar det verkligen men det är en liten självisk person inom mig som säger att jag är ensam, när kan jag få nån?!?
Jag vet att nästan alla säger att det kommer att komma nån när du minst anar. och det kan jag väl förstå men helt ärligt, det är ju nu när det är mörka höstkvällar man vill ha nån att mysa med...

ok, nog med självömkande =)

Dagens Hiss: Förutom sj'lvömkandet här ovanför så är det faktiskt helt ok.. Jag ville bara få ut det =)
Dagens Diss: Det blev inte direkt bättre av självömkandet...

Kommentarer
Postat av: Madde

Det bästa är nog att inte tänka så mycket

på det och inte jaga killarna utan låta dom

komma till dig ;)

2008-09-22 @ 20:00:49
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag da som ragga upp min? =P Ibland gäller det bara att chansa, va har man att förlora? Ibland får man en "jackpot" ^^

2008-09-24 @ 16:44:24
Postat av: Jessica H

Förstår precis hur du känner. Har varit samma sak för mig nu i höst. Men med lite tur så blir det en "när du minst anar det" för mig. Fast nu ska jag inte hoppas för mkt...

2008-11-21 @ 22:02:56
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0