Surkärringar, gnällgubbar, svidungar och sura arbetskamrater..

Här har ni mitt pass, visst låter det kul??
Om man ska ta det från början,eller orka.. Iaf så har det varit fel på allt hos oss idag, iaf om man frågar surpersonerna..
Allt från att det kostar pengar att använda våra toaletter (Varför ska det inte kosta pengar? Vi måste göra så för att annars så har vi a-lagarna där som knarkar och har sig...) Det var även fel att det dröjde på maten (Förlåt för att vi inte hade 5 McFeast färdiga vid fyra tiden..) Sedan kändes det nästan som om nån skulle skälla på mig för Irakkriget, börsraset, svält runtom i världen, allt som är fel med miljön, att inte fler svenskar kör miljövänliga bilar.. The list goes on and on..
  Angelica och jag har ungefär samma inlägg idag, har det varit en sån dag eller?

Men som sagt, var lite trevlig.
Bara för att du har en jävligt jobbig dag, så gör inte min dag sån!!!!

Nu är jag ledig i TVÅ dar!!

Dagens Hiss: Hmm. att vi ska börja planera Thailand på söndag!
Dagens Diss: Läs mitt inlägg...
Dagens Diss2: den trevliga och glada personen som jag jobbade med idag.. NOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0