Jag är jag, det kan man inte ändra på

Hoppsan, två veckor sedan sista inlägget.. o.0
Jaja, jag är som jag är och jag hoppas att folk tycker om mig endå... =) Jag är nog lite sån, antingen tycker man om mig eller så hatar man mig.. (nån som förstår vad jag menar?)

Träffade Angelica idag, skulle lämna lite ljus till henne och så bestämde vi lunchträff på måndag! Eftersom det var ett bra tag sen vi gjorde nåt sånt så ska det bli mkt roligt! =)

Angelica sa föresten en sån klockren sak idag, eller egentligen så var det hela dialogen som var rolig,,

Angelica - Vad säger du om Thailand i januari?
Jag (Tittar upp på den dassgrå himlen och regnet och säger) - Ja tack!

Vi skrattade iaf, men det kan ju oxå vara vår fina humor =)

Nej, läsa lite till och sen ska man kanske börja mentalt förbereda sig för nattjobb.. (lönehelg = natthelg för Anna)

Dagens Hiss: Thailand i januari!
Dagens Diss: Vädret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0