Nice dag

Vaknade vid nio tiden idag, satt och slappade vid datan en stund och sen så in och träffade Emma, så jäkla nice! =) Vi strosade runt på stan och sen så bjöd jag på lunch, Emma kom nämligen på att jag var skyldig henne det.. =P Efter det så pratade vi och pratade, pratade och pratade lite till.. Så jäkla skönt att bara få "prata av sig" allt möjligt med en riktigt bra vän, det behöver man..
  Sen efter allt prat så åkte vi och hämtade Jonas på flyget, och efter studsbollen hade välkomnat honom så stack vi in till stan och fikade.. Ska förmodligen ut till dom på måndag, om inget annat händer..

Nä, fortsätta se på Pirates som går på femman.. Sen väntar jobb 01-04...

You leave town for a couple of decades and they change everything

Nån som kan? (Emma?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ringaren i notredam? ... fråga mig inte vem exakt som säger det... för det kommer jag inte ihåg... men det är enda filmen jag kan komma på där de skulle kunna säga något sånt... XD

2008-11-30 @ 14:45:44
URL: http://aniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0