Hej mitt vinterland...

Jaha, då var snön här... igen.. fast jag tycker egentligen om snö, men inte när det inte är sandat och man måste ha bilen... Och sen så ska det vara snö på min födelsedag och i jul...
  Imorrn är det en månad kvar till jul, vart tar tiden vägen? Ibland så känns det som om tiden springer ifrån en i livet, men det kanske är det som kallas att leva? Just nu ser mitt liv ut så att jag jobbar som en blådåre under ett par månader och sen sticker jag iväg och reser. Det funkar bra just nu..


Håller på med ledigheten från jobbet till resan nu, det ska bli så skönt att komma iväg, få lite solterapi och hinna ikapp och reflektera över saker och ting..

Nä, jobb tidigt imorrn oxå, så sussa?

Dagens Hiss: Ska fika med Emma och Jonas på fredag, så äntligen får jag träffa honom! (egentligen så kan hissen vara att jag är ledig när han är på gotland, samma sak...)
Dagens Diss: Stendött på jobbet idag, visst att det kan vara lugnt men det här var att ta i överkant...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh! Är så himla avundsjuk på dej!!!! Jag vill också åka till thailand... Istället ska jag till Åre där det antagligen är snöstorm dygnet runt... Hehe, men det blir nog kul det också får jag hoppas! :)

2008-11-23 @ 22:26:39
URL: http://jessicaolinder.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja äntligen ska det ske! Otroligt att du för en gångs skull har till över när man hoppas att du har det... ;)

2008-11-24 @ 16:51:37
URL: http://aniqua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0