Det är mänskligt att fela, gudomligt att förlåta

Misstag gör alla, det är en del av att vara människor, men varför kan man inte bara låta det bero när det har hänt? Varför måste man älta allt?
gudarna ska veta att jag har gjort mina misstag hittills i livet, vissa allvarligare än andra, men misstag är misstag. Det enda jag tycker att man ska göra med dem är att be om ursäkt och lära sig nånting av det.

Så nu har jag fått det ur mitt system.
Var på vaccinationsmottagningen idag, var där vid 2, kom där ifrån vid 4 så det var den eftermiddagen det. Men nu är det gjort, ska bara dit och ta en spruta till om 4 veckor. Kul att man är rädd för sprutor...

Aja, jag gav mig själv något gott för att jag var duktig. Choklad!

Bai

Dagens Hiss: Vädret!
Dagens Diss: Tangentbordet funkar inte som det ska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0