Barnvakt

Jag har varit barnvakt idag, jag och Emy har varit på stan nästan hela dagen. Det var jättemysigt, vi var bla hos Angelica och fikade. Chokladbollarna var jättegoda! =) Sen har vi varit lite överallt, bla så har jag köpt Antons julklapp. Sen så hämtade vi upp Sofie så skjutsade jag hem dom.
Ett stort plus, jag har för en gångs skull börjat i tid med julklappsinköpen!

Sen så, lite roliga kommentarer på stan idag

På lekstugan, en dam (läs kärring) kom fram och sa
Tycker du att det var så smart att skaffa barn när du var 15?
Smått mållös så sa jag
Om du är nyfiken så är det min systerdotter...

Senare vid polisen så sa en dam som jobbar där
Och så ska lilltjejen få en reflex, eller, mamma kan oxå få en.. 
Den gången orkade jag inte förklara så jag bara log och tackade.. Sen när vi kom ut så sa Emy att hon kunde ta mammas reflex så länge.. Tänk hur skönt det är att vara liten och inte förstå alla kommentarer? Emy hörde bara att mamma skulle få en reflex så då var det ju hennes mamma dom menade..

Nej, börjar jobba om 8 timmar, kanske ska sova??

Kommentarer
Postat av: marika

haha så du har fått känna på hur de e att va mamma på stan för en dag ;o) blandade känslor förstår jag^^, ha de gött kramar

2008-11-23 @ 09:28:30
Postat av: Emma

Naw mamma Anna... ;P

2008-11-23 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0