Back in vardagen...

Jaha, då var man tillbaka... Efter en underbar månad!! Fick verkligen smak för att resa, kan knappt vänta tills pengarna säger att jag får göra det igen.. =) Vill ni läsa mer så finns jag på www.resdagboken.se AnnaN88 heter jag där..

Ok, men tillbaka till vardagen, jag har varit hemma i ett par dar och då har jag hunnit:

- Flyttat in i mitt rum igen. Familjen gjorde om rummet när jag var borta (jättefint!!!!!!!!!!)
- Varit på jobbet och hälsat på (lyckades pricka in Carros raster två dar på raken, och det var inte med meningen ens... =P )
- Var egentligen ledig, men jobbade 19-04:30 igår kväll, ledig vad e de?
- Pratat och träffat en hel del kompisar, och förstås, pratat om resan och fått allt skvaller om vad som har hänt här hemma... (Hur kan så mycket hända på en månad?!?)

Hmm, det är allt jag kan komma på nu... En hel del iaf... Och ikväll ska Angelica och jag ut och partaja =)

Sitter just nu vid Angelicas data och väntar på att hon ska bli färdig.. (men så mycket har jag inte att blogga om så jag kommer att flumma runt med annat oxå... ) Men jag tycker om dig endå Angelica =)

Nä, nu har jag blivit festsugen, så vi ses!

Bai

Dagens Hiss: Festa med Angelica och det är skönt att ha varit saknad på jobbet =)
Dagens Diss: Är på för bra humör för att tänka på nåt dåligt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:37:50
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0