Ja, Jag lever....

Satt och läste Emmas blogg och då stod dessa ord där också, och då kom det en liten teeny tiny pik-pil farandes..
Så därför skriver jag =)

Det har inte hänt så mkt, livet rullar på i sina rutiner och därför springer dagarna på..
Längtar tills alla brudar kommer hem till ön igen, miss them!!
Jobbar hela veckan
Försöker vara social vilket inte går allt för bra... 

Thats my life... Fun huh? 

Men men, det är skönt med riktiga vänner, man behöver inte prata med dom varje dag, utan dom finns där endå!

Föresten, det som står i angelicas blogg, det där om Milano.. Jag säger bara en sak; En tjej som är övertrött och en annan tjej som bara är trött, baaaad combination!!!! Men efter lite koffein så löser sig allt, eller vad säger du?

Nej, klockan är alldeles för mkt, jag jobbar imorrn!

Bai

Dagens Hiss: Varit och sett film med carro, mysigt!
Dagens Diss: Varit uppe för länge, för typ 4 kvällen på rad... Vadå lära sig av sina misstag??

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va fasen på tiden att du skrev något!!! =P Inte ens 2 veckor tills jag kommer hem nu!!! =D Ringer dig när jag sitter och väntar på mitt flyg till G-land på Arlanda... =P Om jag inte snackat bort alla mina pengar på telefonstamtalet till Seffis som jag lovat att ringa till först... ;P

2008-07-09 @ 17:10:22
Postat av: Findus

Hurra! Anna lever!

2008-07-09 @ 22:03:45
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0