ok, skärpning

Fick höra för ca 3 minuter sedan av Angelica (via msn) att jag kunde blogga nu, för jag hade inte bloggat sedan julafton, skärpning!
Så nu bloggar jag.. (hm, har angelica mig i sitt våld? gör jag det hon säger?... hmmm...) ok, nu byter vi ämne...!
  När jag skrev det där så kom jag att tänka på en grej.. jag och Angelica hörs nästan varje dag.. om vi inte träffas o fikar, så ringer vi eller sitter på msn.. fast det sista blir inte så mycket.. Men har man allvarligt så pass mycket att prata om? Tydligen, men det är bara kul att prata med henne så..! (ta åt dig nu..!)
   Det är ungefär samma som Carro på jobbet, hon är den närmaste vän jag har där just nu. Fast vi kan inte ses så ofta utanför jobbet, för vi jobbar hela tiden om varandra känns det som, men kanske när vi är närmare 60 så...

Om en vecka sticker jag o Angelica till Teneriffa och SOLEN!! och är det inte sol så tänker jag leka dum svensk tjej och försöka kräva tillbaka mina pengar! =D

en vecka kvar, längtar redan!!

Bai

Dagens Hiss: Jag+Angelica+Teneriffa!!
Dagens Hiss2: jag lyckades få bort mina tider!
Dagens Diss: Det är en vecka kvar...

Kommentarer
Postat av: Angelica

en vecka en vecka... det är ju ingenting!
kram

2008-01-13 @ 21:17:10
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0