en kortis

Hinner bara skriva en kortis nu, ska snart träffa Madde på stan =)
Ska bli så skönt att träffa henne igen, det är verkligen inte samma sak som när man gick i skolan...

Nu väntar även två (2!!!!!!!!) lediga dagar, och brorsan har sin 25-års fest imorrn så det ska bli nice.. Ännu mer nice är det faktum att jag jobbar natt på lördag så jag kan sova länge (även om det inte är en sport då.....)

Nä, nu ska jag ta min lilla racerbil in till stan

Bai

Dagens Hiss: Ledig, ska träffa madde, fest imorrn... välj själv!
Dagens Diss: Hmm.. får fundera på den en stund


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att träffa dig med :)

2008-08-08 @ 16:56:32
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0