hmm... måste damma av bloggen lite...

ok, allvarligt, nu snackar vi dammälgar här...
och jag har ingen bra ursäkt till varför jag inte har bloggat på 2 (!) månader, bortsett från att jag inte passar som en bloggare....! =)

ok, vad har hänt...

Jag har jobbat
Jag har varit den mest osociala vännen ever.. (sorry, kan inte lova att det blit bättre, inte med mitt jobb...)
Jag har pratat om resan med allt och alla
Jag har jobbat
Jag har köpt saker till resan
Jag har varit barnvakt åt mina överaktiva syskonbarn (hur kan man vara så trött efter ett par timmar med dom?!?!)
Jag har längtat (läääängat !!!!) efter resan
Jag har jobbat...

Kul summering, nu blev man verkligen gladare =)

Nu är det inte så länge till resan!!! =) Jag o Angelica får västa smajlen när det kommer upp... =D
Och innan resan så sticker jag till Göteborg! Ska bli skönt...

Nu ska jag låta dammet lägga sig igen.....

Dagens Hiss: Inte så länge kvar nu!
Dagens Diss: Trött och jag vet inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0