November...

Då var det den andra november, (pappsen fyller 50, Grattis!) Ska ringa honom alldeles strax och gratta..
   Jag läste precis Angelicas senaste blogg, http://angelicahafdelin.blogg.se/1193949724_november.html

Det är bara att inse, vi kommer att komma till Stockholm...! Och för er som vill veta, Angelica drabbas väldigt ofta av "jag har inget att på mig - syndromet", lika ofta som en annan är förkyld... =)
   Men jag tycker om henne ändå =) Och egentligen, tänk vilken shoppingrunda det skulle vara? Om vi bara åker till stockholm och shoppar =)

 Men jag röstar nog ändå på resan... =P

Nä, nu ska jag ta tillvara på att jag är ensam hemma och ledig.. =)

Bai

Dagens Hiss: Ensam hemma, och föräldrarna borta hela helgen!
Dagens Diss: ont i fingret, förlorade kriget mot diskmaskinen på jobbet igår...

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag kan sluta när jag vill... :P

2007-11-11 @ 21:16:41
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0