åskväder?

Nä, bara jag och angelica... (kolla Angelicas anledning på http://angelicahafdelin.blogg.se/1195502881_bokstavskaniner_.html)
Min anledning? låt oss bara säga att allt gick inte som det jag ville i helgen... men men, that shit is in the past...!

Idag har jag börjat grubbla på ett stort problem, vad sjutton ska jag köpa för julklappar till folk?!? Jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa till de små, men resten?? Det vete gudarna, jag får väl göra stan nån dag och se om jag hittar nåt bra... (om nån har ett bra råd, please, speak up!) Fast iofs, det betyder att man helst ska vara ledig nån dag, är ledig på lördag nästa gång.. man får väl se då...
  Men på lördag kväll ska Anna ut och göra Visby by night (om det nu är nåt att skryta om... =P )
Jag har allvarligt inte varit ute på krogen sedan jag och Angelica var ute vid  midsommar....!!!!

Det ska vi ändra på, jag ska bara fixa nånstans att sova... Angelica, vill du med ut på lördag? =)

Bai

Dagens Hiss: Karate Kid, en jättebra låt, namnet är inte jättebra men men...
Dagens Diss: Kommer inte på nåt speciellt just nu, så tänk på det själva..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Herregud, Anna! Inte sen midsommar?? Det måste åtgärdas! Som den trogna, sanna vän jag är tar jag mitt moraliska ansvar och blir ditt krogsällskap på lördag! Shake that ass!
Kram

2007-11-22 @ 18:13:07
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0