Cirkusfolk, fulla människor och roliga arbetskamrater..

Det var en sammanfattning av mitt arbetspass i nätres.. ^^ Jag orkar faktiskt inte skriva mer om det just nu.. så ta tillgodo med sammanfattningen.
  Jag läste Angelicas blogg för någon minut sen och läste då om hennes lilla monolog om vädret på denna ö på hennes lediga dag. Jag är hemskt ledsen Angelica, men jag måste säga att jag inte lider så mycket om det är dåligt väder eller inte, men så blir det nog om man jobbar till fem nästan varje morgon och sedan sover större delen av dagen... ^^
 
En nackdel med nattarbete är att man har inte så mycket tid att umgås med kompisarna.. Jag saknar er alla!
Men men, man får tänka på pengarna, eller hur Angelica? Så vi kommer ut på vår resa ^^

Bai


Dagens Hiss: Nu har dom fattat att jag vill ha extra tider om det finns^^ En massa extrapass denna vecka
Dagens Diss: Extrapass och mkt pengar i all ära men 40 timmar på 4 dar? Då är man lite seg sen..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0