Work, work, work... and Cash!

Som Angelica skrev i sin blogg så är det nu en månad sedan vi tog studenten, ok lite mer, men jag är lite efter ibland... ^^
   Vad har då jag gjort under denna månad? gissa... =P jag har jobbat jobbat och jobbat!
Men det är bara att tänka på the money...
Jag är så trött att jag inte orkar bry mig om vad jag skriver men jag är endå inte trött, det roliga med blandade dag och nattpass ^^
På jobbet idag så hade jag varenda känsla som det finns och väldigt få glada... Tack gode gud för Ida, Fredrika, Emelie och Linda! Annars hade jag fortfarande suttit och lipat i backroom...
   Jag hoppas att vi kommer anställa fler folk snart, det funkar inte just nu! Alla jobbar över och det är extremt mycket gäster, tack vare det dåliga vädret... Jag säger dock inte nej till mer timmar, det vet Björn numera ^^... Så fort han kommer med den där speciella tonläget och säger, Anna min vän, du vill jobba längre imorrn. eller hur? Vad ska man säga? Det leder iaf till mer pengar till min och shoppoholicens resa.. (Säg nej till den där väskan! Även om det vore jättebra på vår resa!)
 
Nu ska jag sussa för jag jobbar 8-17 imorrn, tack vare Björns : Anna, du jobbar inte imorrn?!, när jag sa att jag jobbade 10-14 svarade han : Trams, 8-17??

Dagens Hiss: Ida, Fredrika, Emelie och Linda!
Dagens Diss: That is a one word answer.... Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0