nytt säljrekord!

Inatt bräckte vi vårt säljrekord under nattimmarna! 21366 kr på en timme, det är ganska duktigt gjort tycker jag.. ^^ Jag var i köket och det var en upplevelse..! Jag stod och dressade big coh vanliga, och i genomsnitt så fick jag mellan 30-40 sekunder och dressa 8 st bröd. Och det viktigaste, jag klarade av det =)

Annars så har det inte hänt så mycket sedan sist det hände nåt... Ganska länge sedan alltså ^^ Jag träffade min kusin Jessica från Sundsvall häromdagen, hemma hos farmor och farfar.. Det var väldigt kul för vi har inte setts sedan förra sommaren...!

Föresten, det har faktiskt hänt en sak i mitt liv! (svimma inte av chocken nu bara.....) 
   - Jag har blivit genomförkyld! Vaknade sån i tisdags och sedan dess har de flesta skrattat åt mina försök till att prata....!
Men jag försöker inbilla mig att min röst börjar låta bättre men dom på jobbet bara skratta när jag sa det....     *undrar varför?*

dagens hiss: Godis! en universalmedel ^^
dagens diss: varför finns förkylningar för??

Kommentarer
Postat av: brorsan

dagens diss: folk som inte vet om man ska skriva en/ett. Det var nr 2 det:D

2007-07-24 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0