Har någon hittat mitt liv? Det har försvunnit...

Ni läste rätt, my life is gone... Istället så jobbar man och jobbar,jobbar och jobbar... Men det är bara att tänka på pengarna som kommer in senare...
   Var och fika med Angelica igår, mycket trevligt! Satt på ringduvan och fördrev lite tid.. Det var skönt att träffa nån kompis när man var civilklädd...! Efter 12 dagars jobb i rad så kände man sig lätt sällskapssjuk, så då hör man av sig till Angelica, "Angelica, vad gör du på söndag??" ^^

  Annars så känns det verkligen som om man har satt livet på paus eller nåt, för man gör verkligen ingenting förutom att jobba och sova, men det kommer förhoppningsvis kännas bättre när lönebeskedet kommer ^^

Nä, nu ska jag försöka vara social med mina föräldrar igen, det var länge sedan...

Bai

Dagens Hiss: Jag är ledig och det är fint väder!! ^^
Dagens Diss: Fulla människor med fylleminne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0