Ännu en boooring dag på gotland...

Vem vill gissa om jag tycker om vintern på gotland eller ej? En ganska lätt tio-poängare...
Jag är bara så trött på det mesta just nu, jag längtar dock till på fredag då Emma kommer hem till ön, hon kommer att lysa upp tiden hon är här =) (känn ingen press, Emma)
  Nej, men det ska bli så skönt att få ihop tjejgänget igen, det är en omställning att först umgås ett antal timmar varje dag tillsammans till att ses nån gång varann månad eller så.. I miss you all!

Men men, Emma kommer på fredag, då kommer Emsli, Emma och jag (och Madde när hon kommer ner) umgås och ha kul
Sen fyller jag och Emsli år, detta firas med kompisarna på onsdag
sen är det jul och nyår..
Sen kommer förhoppningsvis våren snabbt
sen är det iväg till Gbg den 22 april, hem den 28
SEN! är det äntligen dags för min och angelicas resa =)=)=)=)=)=)=)
den 29 har vi nog bestämt att vi drar från denna ö...

Nu ska jag sussa, och drömma om hur fort tiden förhoppningsvis kommer att gå!

Bai

Dagens Hiss: jobbade med Carro idag, alltid lika kul.. och ett plus: jag var inte en ungjävel idag=)
Dagens DIss: angelica sjuk, vi har ju inte kunnat luncha nu ju.. =( Men snart är hon nog frisk=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Aka gæra va jag kan Annapanna =P

2007-12-12 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0